Cherry Cherry Boom Boom

Ja nu är det väl så att min dag har varit ganska bra, första lektionen var lite uppiggande med gympa? Har annars för det mesta tagit det lugnt idag.. känner mig ganska slut.
Jag har ibland så att när det inte har varit sol på ett tag så blir man liksom hängigare och deppigare hela tiden, det är vad jag ogillar mest med denna gråa årstid! Huvudvärk och allt ni vet? Är jag ensam om de eller är det fler som känner igen sig?
För att kunna stå ut med den här dagen har jag spelar Lady Gaga heela tiden, jobbigt? Nejdå haha :)
Linn undrade om jag kunde hänga med hem till henne idag och typ kolla film med O´boy o allt som jag älskar haha! Men hade liksom lovat mamma en massa saker här hemma + att Patrik kommer sen så kunde inte hänka liksom.
Sista lektionen matte fick jag en dundrande huvudvärk som inte var att leka med men klarade ändå hyfsat mycket.
Nu ni så ska jag gå och pyssla om mig själv och sätta mig framför TVn eller nåt! Det borde ni också :) Så pussochhej med er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback