Why dont we have that

Langar nattugglan haha, sitter och halvugglar i soffan med min lilla data po magen och nattmusiken for vara Metro station!
Det ar najs faktist, planerna for imorgon blev inte som planerat so jag kor pa att jag vaknar imorgon och ser vad jag kanner for, inte illa de heller?
Kommer antagligen sova alldeles for lange, ata lunch till frukost om jag orkar, sola och svulla hela dagen tills non rycker tag i mitt liv ELLER go upp i tid (hyfsat tidigt) ata frukost OCH lunch, dusha, sminka mig, ta pa mig mitt normala ansikte och humor, aka och antingen shoppa, traffa kompisar eller traffa lilla pojkvannen som ligger sjuk..
Gaash.

Det har snowit idag ockso, typ en halvmeter just for the record.. Vill inte se hur det ser ut imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback