YESTERDAy<3



Detta är min lilla älskling när han får sitt alla hjärtans dag paket av mig!
Riktigt gulligt litet paket, det var ett halsband, har tyvärr ingen bild på det men han gillade det jättemycket i alla fall :)
Hade världens bästa alla hjärtans dag med mitt hjärta patrik <3
Hoppas definitivt jag får fira fler med dig.

Jag själv fick det här på alla hjärtans dag :

  • Boken Lipstick Jungle av mamma
  • En body lotion och en shower gel i Mango av Patrik
  • En sån där scrubber boll av Patrik
  • En fyrkantig poleringsfil av Patrik

Det jag fick av Patrik kom från The body Shop.

TACCCCK! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

va ful din kille var, han ser ut som en tjej :S

2009-02-15 @ 15:35:09
Postat av: Annie

Antagligen så är han snyggare än vad du nånsin kommer bli.

Väx upp, är det roligt att skriva skit till andras bloggar? Det är vad små 13-14åringar brukar göra som inte har bättre för sig.

Postat av: Patrik

haha grabben leker tyff anonymt, ojoj mycket stake i den människan:)

2009-02-15 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback