Tursdag again


Blev kvar hos Patrik en dag... till. Haha.
Men det är najs. Jag fick en chock när jag vaknade idag! Hade värsta knäppaste drömmen kan jag säga, om spanien, retards, tåg på stranden och gräsmattor!
Fråga mig inte var jag fick det ifrån:S
Jag skulle till Carro vid 2 men jag MISSADE bussen! Det är typ det värsta som kan hända mig. Nästan.
Blev på skitdåligt humör i alla fall.. stackars Patrik som fick stå ut med mig.
Men åkte till Carro ungefär 2,5 timme efter det.. Bussarna går ju som på räls, tycker ni inte?
Vi tog igen lite snack och vid åtta drog jag hemåt:)
Alla här hemma var ju överentusiastiska när jag kom hem! Inte.. Nehe ni hade inte saknat mig nej..
Käkade pannkakor och kollade på sveriges värsta bilförare eller nåt liknande. Där vill jag fan va med!
Nu ska jag ner till mitt hus så so long allihopa! Ha en jävla galen natt nu för det kommer inte jag ha.


Kommentarer
Postat av: Patrik

hahaha, retards^^ ååh vill va med dej inatt hun<3

2009-02-26 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback