Ta en funderare



Det här är jag. Jag vet att jag ser finnig ut där av nån anledning? Jag ska inte komma med någon bortförklaring men jag kan säga att det är en synvilla eller något som mysteriöst uppkom på bilden under redigeringen!
Kort och gott, tro inte på allt du ser.
Hihi går det så?

När jag vaknade idag kände jag mig hur pigg som helst på att ge mig ut i världen!
Men när världen visade sig vara nåt gråmulet tråkigt med skola och prov framför sig var det inte lika roligt längre.
Dagen gick i alla fall bra, svinkallt bara men det visste ni redan?

Imorgon blir det allt friluftsdag ska ni veta! :D
FYFAAAAN!
Bilder får vi se om det existerar av den dagen, mer intressant blir att se om jag existerar efter den dagen, vem vet?
Jag kanske skönk genom isen?
Eller ligger död i nån snöhög helt frostig!
Håll ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback