SONG OF THE DAY:



Tokio Hotel - Monsoon

Minnen till den här låten är när jag hörde den för första gången, och nej det var inte länge sen faktiskt!
Antar att den är ganska gammal vid det här laget men tycker det är en liten skön låt att lyssna på sådär.
Första gången jag hörde den iaf var när det var tjejkväll hos Tove och vi rocka loss på Guitar Hero med trummor och allt!
Jag och Jossan sjöng den även några gånger så jag tror det har bränts fast i hjärnan nu asså..
Kul vare!

Tog videon med text till för det är lite kul att kunna sjunga med tycker jag :) Om man nu inte kan den utantill :)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Men shit, den låten suger verkligen!

Postat av: Annie

nej nu är det så att den är väldigt skön eftersom jag har lagt ut den. men antingen älskar man tokio hotel är så gör man det iinte.

2009-02-04 @ 16:08:01
URL: http://haze.blogg.se/
Postat av: Sanne

hahaa, alright ;)

2009-02-04 @ 20:00:54
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback