Smile if youre happy


Idag har det varit soft, skolan och sen hängde jag med Carro till gymmet och peppade henne lite!
Jag kunde själv inte träna eftersom jag fortfarande är lite sjuk.. :/
Men sen ser det ganska kul ut också när jag är på gymmet eftersom jag är så liten och tunn^^

Efter det var jag lite med tjejerna tills min älskling kom med bussen, då hängde jag med han hem och där sitter är jag fortfarande:)
Jag har pluggat och varit duktig så nu ska vi kanske kolla på film eller sola.. i dont know what he is up to :)
Den här fina bilden i alla fall tog Patrik på han när vi var i stan senast..
Den e grymt cool tycker jag för man ser allting bakom honom genom glasfönstrena.
Vi var på weekday;)

Nu blir det so long såå, vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback