Miami Ink

Lust att tatuera dig?



Miami Ink tröttnar jag aldrig på.
Hela min familj kan sitta och kolla på det och man blir helt inne i det hela asså.
Haha, en gång funderade mamma och jag på att åka dit och tatuera oss.
Men risken finns ju att resan antagligen blir dyrare än tatueringen haha!

Men helt seriöst, jag har aldrig varit liksom, SHIT VAD COOT JAG MÅSTE FIXA EN TATUERING INNAN JAG DÖR!.
Men min mamma och pappa har tatuerat sig, och det har bara varit liksom en grej man kan göra om man vill..
Men jag tror fan att innan jag dör kommer jag ha minst en tatuering.
Fast jag har ingen aning om vad jag ska tatuera, jag skulle gissa på att det kommer ha nånting med mina framtida barn att göra. Det ska i alla fall vara nåt som har stor betydelse för mig. Det är nåt som är säkert.
En bild, en text eller nåt.

Haha, och om jag skulle få chansen att åka till Miami och göra min tatuering är ju lyckan gjord!
Personligen skulle jag vilja att Ami tatuerar mig.
Han är helt klart den jag tycker är bäst.
^^

Kommentarer
Postat av: Patrik

vilken stil vill du tatuera dej i då?

kinesisk tribal is the shiiit;) <33

2009-02-18 @ 21:55:13
Postat av: Annie

Ingen aning just nu assoo ^^

Postat av: Patrik

haha okej;p

2009-02-18 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback