It start with my toes



Jag har inte bloggat om naat intressant pa lange jag vet, men har inte haft sa mycket tid at bloggen dom senaste dagarna..
Nu ar jag antligen hemma igen och alsklingen har jag med mig.
Idag har vi varit tillsammans i 5 manader! Sjukt lange jue.. Grattis till oss ^^

Haha vi har ingen aning om va vi ska gora idag, tankte aka ivag nanstans men kunde inte komma pa vart vi kande for att aka sa vi blev kvar hemma.
Vi kom  overens om att vi skulle kolla pa film men inte vilken film vi skulle kolla pa! Han ville se skrack och jag komedi eller nat. Det blev Bedtime Stories, hans forslag faktiskt!!
Efter att ha dissat Fredag den 13, Unborn, Alone, The Omen m.m...

Nu ar det val antagligen dags att slanga pa filmen innan alskling blir alltfor tjurig.
Puss och kram allihopa

Kommentarer
Postat av: Patrik

hihi^^ <3

2009-02-22 @ 14:25:52
Postat av: annie

haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback