He shot me down, I promise



Jag och Patrik skulle till bussen för att lämna tillbaka filmen från igår ( som förresten blev Saw 5! ) då han, jag vet inte varför (?) tänkte fälla mig ner i snön, MEN han misslyckades och ramlade själv ner i snön.
Detta såg väldigt roligt ut tyckte jag och började så klart skratta! Men då fick han för sig att det var jag som av någon anledning (?) hade fällt han ner i snön?
Så då fick han ner mig i en snödriva. KUL. Jag blev så där surmulen som jag kan bli och vi gick vidare mot bussen med en halvmuttrande annie..
Men sen riktade jag in en fullträff och riktigt smidigt, Patrik bara gled ner i snön!
HAHA, vad man kan njuta av hämd!
Som om det inte räckte så kan jag säga att båda låg ner i en snödriva i diket vid busshållplatsen sen.. (AV NÅGON ANLEDNING?)
Det var mycket fint när vi väl klev på bussen. Det var ju ingen som kolla på oss..

Dom här stiliga bilderna tog jag på vägen hem sen, våra favoritchips ser man ju dingla där i hans hand! Bara för att vi åt upp förra påsen igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback