Blonde and blonder

Tjingeling, nu ska jag snart dra mot vallentuna! Ska till frisersalongen och Madde ska fixa mitt hår, så jävla najs, hoppas fan bara att det blir blont!
Vad ska man göra annars? Asså helt seriös fråga.. Ska jag bara ge upp typ tusen spänn och färga tillbaka till brunt då? :O
Nej.. blont får de fan bli nu annars vet jag inte vad jag gör. Får väl gå runt med mössa i sommar.



Det fick mig att tänka på filmen Blonde&Blonder med Pamela Anderson och Denise Richards, värd att se för dom som har blondhumor, varning för skrattatack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej ,, en fråga .. känner du gabriella sadjak rademacher?

bor du i upplandsväsby? du e skiiit gulli ifall du svarar på min bdb ,, tack i så fall!!

// ebba

Postat av: ebba

hehe ,, sök bara på ebaba på bildag boken så kommer jag upp :D XD

2009-02-27 @ 18:34:19
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAAA! DU I BLONT!? Dagens skämt eller!? Kommer ju fan se förjävligt ut ... :S

2009-02-28 @ 12:18:33
Postat av: Patrik

hahaha anonyma fitta, hon är fan grymt snygg i blont, du är dagens skämt och vågar inte ens visa ditt namn ditt felknullade oväntade barn.

2009-02-28 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback