Avklarat

Idag hade vi nationella prov del C då, typ varsågod välj mellan dom här 4 inriktningarna och skriv en novell på 2 timmar? :S
Haha var ganska kul när vi mötte en chockad lärare innan vi började, det var tydligen godis i hela hans klassrum. Men vadå?

<--Hittade den här jättegamla bilden som Carro tydligen har hållt på! Ser inte alls ut som jag tycker ja! Men det var ett bra tag sen.

Efter det åkte jag, Carro, Sandra och Linn in till norrtälje, jag och Carro skulle sola och bli bruna!
Dom andra vet jag inte vad dom skulle göra..
Efter det letade vi efter allahjärtansdagpresenter och andra saker. Upptäckte att min och sandras favoritlunchställe var förvandlat till en semleria! Så efter pizzan som jag och carro lätt svullade i oss gick vi dit och svullade ännu mer, neonrosa semler och bananochchoklad semler? Skämtar dom eller?
Tog med en rosa semla hem till lillebrorsan som blev jätteglad.

Jag kom hem med lite hemliga inköp ;)

Nu är det snart dags att sätta sig i bilen trots att jag är så trött för vi ska till Sussie och fira henne. Blir lite kul, får träffa Michaelan igen då :) <3
Hoppas ni har en helskön kväll. Imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback