Annie has left the building

Nu är jag klar och reda för att åka, det blir av mot Rimbo som planerat och möta Patrik där.
Vi ska köpa lite svull och sen åka hem till han :) kanske hyra en film också, nån som har ett bra filmförslag?

Sen har jag sett att Piratebay typ inte är uppe längre..:S Nån som vet hur det gick för dom i rättegången?

Det är snö ute och egentligen har jag ingen lust alls att gå ut med klackar i det här hala vädret.. Ni sitter säkert och tänker hur fan kan hon va så dum att gå ut med klackar nu i det här vädret men jag har inget val faktiskt.
Det är så hög snö att jag inte kan ha lågskor och dom ända stövlarna jag har är det klack på!
Haha, om jag hade haft en pulka hade jag fan åkt med den ner för backen..

Men tjingeling, nu ska jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback