About that..

Åkte ju iväg till Uppsala igår, fastnade för ett par chinos och ett par träningsbraller men båda var för långa för mig, it sucks att vara kort ibland asså.
Jag hittade en ursnygg jeansjacka på MQ för 700 kronor, inte så mycket så kanske ska köpa den senare. Är inte hundra på vad jag vill ha för vårjacka än..
Jag var inne på lite väskor också men kunde inte välja mellan en tanfärgad fransväska eller en liten söt axelremsväska i brunt. Nu är jag övertygad om att jag ska köpa axelremsväskan så den kommer inhandlas snart.
Letade även efter en spetsbody man kan ha till kjol men hittade ingen bra..


Innan jag åkte hem blev det ett stopp på Mc. Men dom extrakilona försvann efter den här dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback