TUESDAY MORNIN

Tisdagsmornar.. Det blev ingen favorit i repris idag kan jag säga. Precis som igår kollade jag ut på vådret och bestämde mig för skinnjackan idag igen. Jag somnar på bussen och vaknar i Uppsala, och märker (till min stora förfäran) att det spöregnade. Kul. Precis som igår. Bara ingen favorit.
Trött & dan släpar jag mig till spanska provet. Dirre på morgonen, jah! Och vipps var alla 72 ord bortblåsta ur mitt huvud. Inte för att det hade gjort någon skillnad. Ingen av de där jävla 72 orden jag suttit och tränat in var med på provet. Jag ska ta ett snack med den där läraren sen.
Förövrigt är det en vanlig tråkig tisdag morgon, och jag sitter här och väntar på resten.. Engelska om 20 minuter nu. Wish me luck med min book report. Såg att den var några "sidor" kortare än Emmas..
PUSS O HEJ

Denna bok som jag har läst, rekommenderar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback