SUNDAY

Hela härliga helgen slut. Damn. Men man ska inte lipa för de. Jag är hemma nu, det blir middag med revbensspjäll, potatis och äppelmos. Good?
Idag vaknade jag upp hos Patrik i Liesta, kan inte bli mycket bättre än det, jag gjorde fattiga riddare, mammas recept till brunch och Patrik åt kebab, satt och snacka lite, till och med plugg hann jag med!
Vid 2-tiden kom Jennifer hem, som jag inte träffat på evigeter så det var kul, vi umgicks lite med henne medans hon käka och sen kollade jag och Patrik på Surf Up. En skitsköön film alltså!

När jag kom hem fick jag en glad överraskning också, jag som så gääärna ville ha en chokladkalender fick en av min lillebror Emil, en med prinsessor på för det trodde han att jag ville ha! Haha, så nu har jag en rosa chokladkalender med prinsessor där jag får äta upp en prinsessa varje dag, det är inte allas lyx eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback