PEPPARKAKORMUSTPANNKAKOR

Sitter i GK med Issa! Vi hade formgivning nyss och redovisningen gick väl sådär, jag var inte på bästa humör så det påverkade ju ganska mycket. Men resultatet av min tröja är jag riktigt nöjd med! Ni ska få se den senare!
Det var också sista formgivningslektionen vi hade och våran lärare tog farväl av oss med pepparkakor på stora fat och massor med julmust, haha! Eftersom vi e lite barnsliga i min klass satt alla och försökte knäcka pepparkakorna i 3 bitar, bjuda varandra på 2 och sedan önska sig något!
Efter ganska mycket pepparkakor och must var det inte så många pannkakor som slank ner under lunchen faktiskt..
Men inte sörjer jag för de, har aldrig fått så mycket pannkakor i någon annan skola som vi får här! Gud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback