MINIJULAFTON MED ÄLSKLING



Eftersom jag och Patrik inte kommer fira julafton tillsammans utan på varsitt håll så firade vi lite tidigare än vanligt, klädde lilla julgranen, åt lussebullar och ischoklad som lillebror hade misslyckats totalt med och öppnade julklappar!
Om ni har svårt att se på bilderna ovan vad vi gav till varandra kan ni klicka på de här bilderna:



Patrik fick av mig en halsduk i färgerna grå, svart och vit, en fighter tidning och parfymen only the brave från Diesel. Älskade älsklingens reaktion när han såg parfymen;)
Och jag fick av Patrik ett jättefint par underkläder i svartvit, en mascara, och det som jag önskat mig mest av allt den här julen, en coco tröja från melba.se, tyvärr hade den inte kommit på posten än, så nu är jag ännu mer nervös och nyyfiken i väntan på min tröja, haha, men istället så hade Patrik skissat en bild på tröjan och skrivit en text där det stod att jag skulle få den, blev överlycklig och sist men inte minst fick jag en text han hade skrivit helt själv till mig. Himla fint, tack älskling för alla underbara presenter!

Nu är det bara att fortsätta vänta på julafton.


Kommentarer
Postat av: issah

åååh, ni är så söta tsm! =)<333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback