LOVELY SUNDAY

Söndagen har varit hellyckad faktiskt. Eller, nästan i alla fall! Jag och Patrik vaknade vid 11 och sedan åkte vi iväg med min familj till fyrishov. Hade inte varit där på evigheters evigheter så det var riktigt kul. Tror jag ska åka iväg och bada lite oftare. Fick lite tillbakalängtan till vatten nu när jag badade, hade ju en stund i mitt liv där jag faktiskt tävlingssimmade!
Hur som helst, asmysigt med simlängder, bubbelpool och bastu. Tyvärr hade jag otur, för busPatrik puttade i mig i bassängen, och då skar jag upp lilltån. Så då blev det inget mer simmande för mig. Men jag har redan bestämt mig för att det kommer bli en repris av den här dagen, så det gör inte så mycket faktiskt.
Här hemma har vi bakat lussebullar nu eftersom jag inte hann det igår och efter plugg sitter jag nu med Ben&Jerry Cookie Dough framför Gossip Girl som jag börjat kolla på igen.

Imorgon blir det skola igen. Inte för att jag längtar. Men inte för att jag inte längtar heller. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback