LÖRDAG

Ja hej tomtegubbar! Flaska glöggen och svälj lussebullen!
Hur har eran fredag/lördag varit? Min har varit partaj. Riktigt bra asså.
Igår åkte jag till Linn direkt efter skolan, vi snackade av oss och fixade lite innan Jannice och Hanna kom. När dom kom chillade vi ett tag och sedan packade vi ihop oss i soffan redo med chips och dricka inför Idolfinalen! Medans finalen pågick blev det mycket prat och skratt och smsroulett! Fyfan va kul man kan ha. Norrtälje oftare framöver säger jag bara.
Efter det gick vi mot norrköp för att möta Sandra, Sandrisen som man inte träffat på evigheters evigheter. Hon va full o gla, efter en snabbis där gick vi vidare mot folkets hus för att träffa Patrik. Det slutade med att Patrik hängde med hem till Linn och sov där också.

Idag har det varit chill med, chill hemma hos Linn sen drog jag och Patrik vidare till Guzzy och käka fryspizza och kollade på Californication med chips, (Salt & Vinägar ofc!)
Nu sitter jag hemma hos Patrik, ska löjla mig lite med The sims nu medans han städar, haha :)
Go jul! Det är snö ute!


Kommentarer
Postat av: E M E L I E ♥

mysig blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback