HOLY SHIT

Måste bara börja med att säga att jag har haft en toppenkväll! Och det är lite lyx kan jag säga, eftersom det är vanlig torsdag. Efter skolan, (som för övrig var ganska najs idag) tog jag bussen mot norrtälje, vid min busshållplats gick patrik på bussen för vi skulle vidare till norrtälje, Nora hade dansshow! Jag som missade hennes förra..
Innan det åkte jag och patrik och käka på donken i alla fall. I <3 DONKEN! AND I <3 BIG TASTY!
Dans showen var iaf jättebra, Nora var hur duktig som helst, (nämt att hon bara är 8 år och har typ sveriges bästa taktkänsla för rytm?). Efter dansen fick hon blommor och kramar!
Jag kom hem vid halv tio och vid tio märkte jag hur kallt det var, min värmefläkt hade stängt av sig, så det är just nu 7grader varmt(kallt) i mitt hus. Jag ligger med leggings, stor tröja, stor oversize tröja på de och strumpor under 3 stycken täcken men tända värmeljus på golvet. Halvmys det med. Hade varit bra om Patrik varit här, han är som ett levande element!

Bilder från showen kommer sen. Men filmade mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback