HELT VANLIG TRÅKIG PISSDAG

Skolan började med ett skriftligt förhör på tryckfrihetens och yttrandefrihetens etiska regler och vad dom innebär. Det roliga var att precis innan lektionen sa jag att inte kan han väl va så dum att han ger oss ett skriftligt förhör.
Det är som om oturen bara väller över mig idag. Undrar hur många i klassen som faktiskt klaarade det här. Med tanke på att vi hade fått bakläxa i detta sen i måndags.
Det lite roliga idag är iaf att snart ska vi ha redovisning i formgivning där vi ska redovisa våra t-shirts! & sen får vi ta hem dom! Då ska ni få se hur mitt egendesignade peacetryck ser ut. Nyfikna?
Sen blir det pannkakor kan jag säga och efter det börjar dagen suga igen. Men whatever. Im starting to get used to it by now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback