WEEKEND

Helg hemma i Vallentuna ser det ut! Börjar fredan med att fira lilla Mickan, kusin vitamin som fyller år. Idag (lördag) så firar vi storebrorsan som fyllt år, 17 hela år nu då. Nu på kvällen blev det kräftskiva och har även fått träffa Julia som jag inte sett på över ett år! Herre gud.. haha.
Chillar ner lite nu, har suttit ute och frusit ett tag så..
Imorgon blev det överraskningsdag med Pappa.., har med andra ord inte den blekaste aning om vad vi ska göra, men något kommer vi göra iaf. Upplyser om det senare?
Nu blev det ett långt inlägg men jaja haha, läs vafan.

Haha hittade en gammal bild på pappas data, jag(till vänster) och några kompisar typ från 7an eller nåt måste det va!


Kommentarer
Postat av: Patrik

nej jag hängde absolut inte med neeeeejnej! verkligen inte för att du ville neeeeeeej nej :) <3

2009-08-30 @ 14:06:43
Postat av: Kajsa

Du passar så mkt bättre i kort hår :O

2009-08-30 @ 17:49:05
Postat av: Anonym

jag tog bilden!!!

2009-09-16 @ 11:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback