Yeah torsdag

Hej alla :) Har haft en riktig bitch-dag idag.. ^^
Har varit så sjukt trött på att bara stå ut med allt o alla så idag har jag gjort som jag vill och sagt vad jaag tyckt. Sådeså.
Jag o Erita kom överräns om att det faktiskt är okej att ha en bitch-dag ibland bara det inte är för ofta:) Och jag håller helt på de asså!

Sluta tidigt idag så jag och Linn drog till Sthlm ^^ Hon köpte löshår i rätt färg den här gången så just nu sitter hon väl o syr där hemma haha :D Inköpet blev på affären Kilimanjaro :) Mycket bättre service och trevliga människor än på Taj Mahal enligt mig!
Vi åkte även till Divinity Hair and beuty där jag fixade mitt hår förut och lämnade tillbaka paraplyet som jag lånade sist ^^ haha, men det skulle vi behövt för de började regna när vi åkte tillbaka till centrum så vi tog en fika på Waynes coffe :) Min favoriit ofc :) Båda vi tog en varsin morotskaka och jag tog en Latte med smak av kokos :) Alltid kul o pröva nå nytt.. det stod mellan det och varm choklad med grädde och marshmallows ^^
Sen åkte vi heem, vi tar ju varsin buss och en skitful äcklig gubbe satte sig bredvid mig och jag e nästan hundra på att han tog kort på mig :O! Men ofta man frågar liksom ?..
Och sen påstod han att han "satt o sov" men det kändes som han kollade på mig heeela tiden, och tjuvläste mina sms jag skickade! Jätteäckligt:S
Sen skulle han börja småprata med mig innan jag skulle av men han fattade nog vinken när jag blev värsta surmulen asså och dissa han totalt.

Min nästa buss skulle inte gå förrän om en halvtimme så satt o prata lite med Jesper i tele och sen träffade jag Patrik en snabbis innan jag skulle på bussen :) Kul o träffa han :) <3 Men lite pinsamt haha ..

Har tagit massor med bilder idag, om än lite cp ^^ Men så ere.. kika in på min bdb om ni vill se dom :P

Pusss

Kommentarer
Postat av: Jolly

Vart ligger kilimanjaro? :) <3

Postat av: Jolly

ok! för jag måste också typ köpa nytt löshår! :) <3

2008-09-21 @ 01:20:21
URL: http://jollyis.blogg.se/
Postat av: Alina

Gör gärna sextestet i min blogg om du inte redan gjort det förstås;) Ha det bra! Kramar

2008-09-21 @ 01:22:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback