Update

Vi tar vad jag har gjort idag istället så har jag iaf nåt kul o skriva om :)
Jag vaknade kl 6 i morse, gick upp typ efter 20 min .. fixar allt, hinner till och med gå upp till stora huset för att lämna tvätt och langa över den stora väskan som åker bil till Vallentuna..
Skolan here I come.. :D
Flummat som fan idag, gammalt ord men hittar inget som beskriver det bättre haha :D Har typ skrattat åtta timmar konstant.
Drog typ en timme tidigare för att hinna med sthlmsbussen så jag hann inte träffa Patrik idag heller.. :(
Tänkte slösa bort lite tid så stack till Täby ett tag, fanns inget i min storlek men har kärat ner mig i en parfym från lancôme! Vill ha! :O Hihi
Tog bussen till Näsby och då pratade jag lite med Skarnäs i tele.. :) Pratade ända till jag kom hem faktiskt :O
Sen snackade jag mer med han senare.. Sen har jag snackat med Jesper.. hah :)
Som sagt, jag kommer säkert dö av en tumör i örat eller nåt efter allt mobilpratande men så ere.. det drabbar fler än mig! Och så hopaps jag dom kan bota det med deras nya supermetoder dom kommer ha då :D Sjukhuset asså..
Och nu ere så, att jag vill ha en hund :D En liten söt en som e bara min min :D <3 Vore de inte underbarrt?
Gassh vad jag slösar tid, min helg e förstörd, som kommer få spendera ungefär 73 timmar på det här sättet för att få offra ännu en helvetesvecka för nästa helg, sjukt som fan men ere nån som tänker på de? Neeejrå.

Gud vet vad jag gör imorn, <3 puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback