Tisdag

Igår hade jag orientering heeela dagen :O Det var fett jobbigt kan man säga, men som om inte de räckte gick jag och Patrik ända till Gottröra Macken för att köpa godis :D och det är en bra bit..
Och sov inte så mkt i natt så e så trött så jag kan döö nu och orkar verkligen verkligen inte plugga sen! :O
<3<3
Träffade AC idag igen :) ( för alla som klagar på förkortningar, så kallas hon faktiskt det)
Det var jättekul :)
Orkade inte med slutet av dagen i skolan så fick åka med till Norrtälje och rösta lite om kommunen och skolan och sånt hahah :D
Helt knäppa kontroller man skulle ha att trycka på men kändes lite som att rösta i parlamentet :)^^
Hihi, aahja, nu måste jag nog dra o plugga iaf och får se vad som händer imorn, kanske äntligen drar ut på shoppingtuur men måste få pengarna föörst :D
Pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback