Söndag

AH fredagen var ju VILD så pallar inte berätta allt,, förkrök hos P', sen blev de centrum, jag och R' träffade Patrik på väg till J' :) Sen blev det fest hos M' :) när festen va slut drog vi till centrum igen och så drog vi hem till Sandra precis när snuten kom ^^
Alla tjejer va ju meed och vi hade fetaroligt asså.. Fast Jennifer föll typ ihop och skrämde oss alla så H' fick lyfta upp henne..

Vaknade tidigt på lördan hos Sandra och när alla vaknat satt vi allihopa på balkongen och pratade igenom allt som hände på fredan :) De va mys.. §
Kom hem vid halv ett tror jag, dushade oh gjorde mig i ordning igen.
Vid 6 drog jag till Patrik § Vi hyrde film och hade mys,vi gick ut med hunden när det var helt mörkt ute hihi ^^precis efter att vi hade kollat på The eye så jag lyckades skrämma han lite en gång^^ O så kolla vi på stjärnorna :P

Sov där och tog 2 bussen hem :) saknar den sötnosen §

Kollar på Viva la Bam nu .. men orkar inte skriva mer, är såå trött så kan somna nu, o måste plugga matte ikväll..

Pussheej på er

Kommentarer
Postat av: Jolly

Uuh, Viva la Bam! ;) Bam, min älskling haha :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback