Söndag

Japp Japp, sköönig helg har det varit.. Hur har eran varit?
På fredagen tog jag och Patrik det luugnan förberedande inför riviga lördan! Sandra hade inte hunnit fixa nåt men de gick bra ändå:)
Först va vi tjejorna hemma hos Sandra sen drog vi till centrum, efter det blev det fest hos H' som fyllde 18 och jag gick och mötte Patrik, såg juh några man kände igen där så de va lite smått kul.. Men det var inte så mkt drag där så vi skulle dra vidare men där vare helt lugnt också :O Så vi stack till station några igen och hade lite kul :D
Där träffade man ju JF' som jag hört om förut, han kände visst D' hade jag för mig och det stämde så snackade lite med han :)
Träffade också TA' för första gången :) Najs de:) Och Maaaasssor med andra såklart :)
Som Je' och Jo' <3
Och den där R' har ju blivit helt dum i huvudet på en vecka typ bara för jag dissa han för Patrik så han skulle börja bråka med Patrik men snälla Joel stoppade de som tur var.. Annars hade jag blivit skitsur!
Sov över hos Patrik och har varit där o myyyyst hela dagen faktiskt :) Vi gjorde pannkakor till lunch :D
Nu ska jag inte sitta här mer :) rör på er :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså patetiskt att ens skriva några inlägg när du bara skriver TA', Je', Jo' och sådär istället för hela namnen.

Inte ens kul att läsa då -.-

2008-09-29 @ 16:28:45
Postat av: Hah, sant.

2008-09-29 @ 17:48:12
Postat av: Annie

Jag gör det endast för att inte personifiera folk.

Postat av: Anonym

men det är patetiskt. Man vill ju ändå få ut någonting av att läsa din blogg.

Men det får man ju inte när du skriver som du gör.

2008-09-29 @ 20:46:05
Postat av: jag håller faktiskt med!

2008-09-29 @ 20:46:31
Postat av: nej, men denna tjej verkar inte ha så mycket förstånd ..

2008-10-09 @ 07:33:34
Postat av: Anonym

lite cp å så typ

2008-10-09 @ 07:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback