Perfect Wednesday

Första anledningen att gå till skolan idag var att Jesper skulle komma idag, så kunde inte vara hemma idag för då skulle inte han få komma. Fick kämpa mig upp imorse asså.
Sen vare så att Jesper helt plötsligt inte fåår komma :/ Ush va tråkigt.
Men åkte till skolan och det var fett chill dag, bara jag, Sandra och Matilda i våran klass som tjejer ^^
Sv o Eng i två timmar, sen blev de matte! Tror jag knappade in lite idag på matten faktiskt, satt med T' som jag aldrig pratat med förut och hon var ganska trevlig, även F' satt där men han har man ju träffat förr -.-
Efter det skulle vi ha so men vi hade tydligen håltimme där (; så då blev de lunch och efter det skulle det vara gympa som jag inte skulle vara med på och bara en halvtimmes onödig spanskalektion, så drog hem efter matten ist.
Först följde jag med Matilda och gjorde henne sällis med hon käkade :) Kom faktiskt på nu att jag inte har ätit nån lunch!
Aja, efter de hade jag och F' lite sällskap halva vägen till station och sen hann jag faktiskt med bussen den här gången!
Smsade lite med Patrik på bussen och sen ringde jag Jesper.. Tror jag ska ringa han snart igen och kolla om han kuunde komma eller inte..
Blir ju spännande, vet redan att han inte kommer men han vet att vi typ aldrig kommer träffas mer isf, men han lyssnar alltid på sina päron för han e så duktig ^^ :D -.-
Har hållt på att söka prao ett tag nu, och mitt i allt ringer pappa :) Vi har faktiskt blivit sams nu efter allt tjafs så under höstlovet ska han ta ledigt några dagar så ska bara pappa och jag åka nånstans och försöka lösa allt :)
Ni ser, det löser saker ibland att vara lite drastisk!
Hoppades ju såklart vi kunde åka utomlands, kalla mig bortskämd unge men det är jag inte hihi ^^ Hursomhelst blir de nånstans i Sverige men vem klagar?
Nu tror jag faktiskt jag ska baka kladdkaka! Senare blir de ju barnvakt åt Emil.. då gäller de att stå ut och en kladdkaka e precis vad jag behöver haha :D
Hare bra sålänge :)

Kommentarer
Postat av: Jolly

Fan vad coolt! jag ska få ett rum i källaren med egen ingång, det är väl det närmaste jag kommer egen lya ;)

Postat av: heh?

"Om han inte kan komma idag, så kommer vi typ aldrig träffas mer" du måste haft starka känslor för grabben..

2008-10-09 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback