Onsdag kväll

Middag och sen åkte mamma och Danne till Emils dagis på föräldramöte.
Så jag är barnvakt :) Jag och Emil har ätit godis och kladdkaka samtidigt som vi kollade på My little Pony haha:)
Nu har jag nattat han i gästrummet, han har inte somnat än så man hör han fortf hålla på där inne, han sa precis godnatt gosedjuren,hah söt :)
Får ju lite cash för det så klart man ställer upp som barnvakt:) Kämpar lite för mitt cashflow och imorn blir det sthlm med Linn ^^ Hon ska köpa nytt löshår på Kilimanjaro den här gången.
Hoppas man kommer upp imorn bara för klockan är inte ens åtta än och jag är grymt trött redan. Men klockan nio är det Legally Blonde och det fåår man inte missa:D Och nu är det top model 10 :)
Såå ching ching :) §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback