N-town today

Slutade skolan kl 1 idag, så jävla soooft! Jag och Linn drog in till Norrtälje och gick till nån skola jag inte kommer ihåg vad den heter..där vi träffade en Emma :)
Vi såg även A' där :D:O men han flög iväg på en cykel..
Vi 3 åkte till station sen gick vi lite inne i N-tälje och jag köpte ÄNTLIGEN en ny mascara :D Tyvärr varen inte lika bra som jag hoppades men så blir det när man inte köper sånt smink man brukar, men helt ärligt så har ja inte råd med en lyxmascara just nu när de e höst och inköpslistan e aaaldelles för lång :O!
Jag och Linn tog bussen tillbaaaks vid 3 tror ja.. :)
Så va väl hemma i tid för att städa o allt innan tjejen skulle komma o kolla på rummet men sen vare visst så att hon va magsjuk o inte kunde komma så då softade jag framför Hulk knows best och Top model :)
Senare ere ju idol också och Heroes :D INTE MISSA! haha
Ni ser jag har fixat bloggen lite men den e inte klar än, enligt mig ser den ut som jag vet itne vad.. så uppdatering kommer!

Puuuuuuuuuuusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback