Måndag



Eftersom jag inte sov så många timmar i natt så har jag typ varit trött hela dagen.
Efter skolan åkte jag direkt hem, fixade med hundarna, städade lite i mitt hus och myste sen i soffan framför mtv :)
Dom andra kom hem vid 5 och det blev midaag lite senare än vanligt idag..
Känner mig sjukt sugen på kladdkaka men har ju ingen ugn här och pallar inte gå upp till andra huset.. ^^
No prov G-del idag, gick hysat faktiskt :) Får se hur vg och mvg delarna blir sen.
Mamma kom förbi förut o langa över sakerna jag "beställt", hihi hemleverans ända fram till dörren:)
Men det var inge viktigt, bara lite bröd, compress till piercingen och Elexir long lasting borttagning till min nya mascara:)
Får se om jag orkar med skolan imorn för har känt mig lite seg faktiskt.
Och så har jag faktiskt funderat på att skaffa jobb! Så om nån vet nåt eller så så snälla tipsa mig!
Tänkte att till vintern ska jag verkligen inte frysa nu när det redan blivit så kallt, så tror jag ska köpa en varm o go fjällräven dunjacka och ett par UGG's :) Hitta ett par ssupermysiga tumvantar på Salt också :)
Ah, nu ere bestämt slut på sommaren iaf.


Kommentarer
Postat av: Jolly

Har du typ en egen stuga som du bor i???:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback