Måndag

Jaah allihopa, måndag igen .. fett med tråk men vad ska man göra? :)
Jesper skulle kommit idag men han missa bussen den tönten ^^ :) <3
Såå nu vet jag inte alls när man får se han igen ..
Saknar min Patrik <3<3 För alla som undrar, jaa vi e tsm^^ O han e bah fööör söt :) <3
Sitter och käkar äppelpaj med vaniljsås här :) Ett glas O'boy också :D Såå svullig jag äär jag vet, men har fan gått och tänkt på bakelser och allt hela dagen idag så var tvungen ^^
Vette fan vad jag ska göra nu, var helt inställd på att Jesper skulle komma men nu när han inte gör de så har jag ingen aning längre.. För alla er som inte veet så tar det 2 timmar för Jesper att komma hit så när han har missat första bussen ere ingen idé sen :)
Ringde och tjata på mamma och hon skulle köpa bananer, glass o grädde så man kan göra banana split sen men får väl se om hon gör de (a)
Nu måste jag draa får se om jagh skriver nåra rader ikväll:D Pysssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback