Hokus Pokus

Igår kom Jesper och sov här tills idag :) Vi hade kuul :) Kolladepå tv och film typ.. Jag kmmer inte ihåg så mkt haha :D
Vi va vakna till typ 4 och ja va så orolig att det andra huset skulle brinna ner hahha, så vi gick upp och kollade att allt va bra :) Klockan 4 på morgonen typ xD
Mmh iaf.. han åkte hem vid fyra på dagen idag och så fick jag precis veta att han har fått utegångsförbud :O VARFÖRDÅÅE? Han har liksom inte gjort nåt..
Det va tydligen för att dom tror han missa bussen förra helgen härifrån med flit.. och dom tog hans mobil så ja inte kunde prata med han på nästan en vecka, och nu får han utegångsförbud för de! En vecka senare för nåt han inte ens gjorde me flit, -.- nu blir jag sur.
Stackars min älskling§§

Hihi nu har jag fixat naglarna och nu sitter jah oh kollar på Ensam mamma söker ^^ Bestämde mih för att fixa lite matte men de går inge vidare kan jag säga.. Svullar chips också hah :D

Ni vet juh hur jag är :D Eller hur?
Imorn kommer jag nog inte palla göra mig i ordning spec mkt. Uppsatt hår och lite myspys kläder skulle ja tro :) Sen efter de kanske de iof blir täby eller uppsala eller nåt .) Men helt klart en mysdag i skolan.. Hah hur det nu ska gå:)

Galet blire iaf alltid på nåt sätt c(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback