Guud

Asså har fett med trååååååååååk just nu , fick precis veta att jag inte får dra nånstans imorgon och ingen får komma hit heller!?!?!?!?!?!? Hur tänker dom här människorna? De e nåt jag länge undrat..
Sitter nere i min brorsas rum nu för de är där datan har hamnat nu, förvänansvärt med bredband den här gången :O!
Skulle egentligen åkt till bästaste melody imorn men det får man ju itne ! Och om det inte hade gått som jag misstänkte, tänkte jag att Skarnäs kunde komma hit som han ville... :) men njefan , då får han inte de heller..
Dör här, fängelse eller vad? :O
Vafan ska jag göra imorgon, och om min pappa ser den här sidan så säger jag ba hej hej på dig, för de e såhär jag känner.
Asså om det hade varit hemma hos mamma eller nåt hade jag lätt börjat skrika och iaf få lite frihet menhon hade aldrig från början bara bestämt, hon hade frågat! Där räknas jag som en person, fan inte här!
Hatar det här stället asså! USh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback