30 smart o framgångsrik

Haha inte för att min dröm e att vakna upp som 30 imorn asså som typ den därfilmen 13 snart 30 eller vad den heter..
men nu sitter jag o drygar framför ensam mamma söker, o de e klart man börjar tänka på hur det kommer bli för en själv sen:) Iaf gör jag de.
Liksom, haha, mina skumma tankar, men om man har en kille o två barn tex, hur ska man då sitta i soffan för att sitta bredvid alla samtidigt och ge alla lika mkt kärlek?
Kommer pojkvännen gilla barnen mer än mig eller kommer ja gilla dom mer än han o så? Hah, sjukt att tänka in så om framtiden..
Men var kommer man bo o så?
Asså innan jag blir hemmafru eller va man kan kalla de så ska ja nog dra till Los Angeles o alt de där, leva lyxliv och festa tills jag spyr haha :D Typ.

Så jävla dumt galen e jag ibland :) Så alla som e vana med mitt lugna jag får se upp nu, för jag har blivit mig själv igen, mitt glada vilda Anniehumör :D SOm jag trivs så jävla bra med, så snälla dra inte ner mig igen :D För jag trivs så bra här uppe :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback