Söndag senare

Nu sitter jag uppe och slöskriver lite.. Pratade nyss i tele med Patrik, saknar han redan och han var ju här för några timmar sen.. :)

Imorgon har jag iaf sovmorgon, fan va skönt asså! Min önskan för helgen var ju att äntligen få sova ut men det blev det ju inte precis ,, och sov inte hemma på hela helgen. Ganska skönt att vara hemma nu, men hela familjen har varit borta idag så jag och Patrik var ensamma :)

Har ingen aning om vad jag ska ha på mig på jobbet imorn asså.. -.- Måste snart iväg och akutshoppa igen.
Men imorn får jag äntligen mina pengar :D Najs.


Nu ska jag verkligen fortsätta kolla på I hennes skor, Cameron Diaz e verkligen en bra skådespelare tycker jag. Tidigare kollade jag och Patrik på What happens in Vegas med henne och jag älskar filmen The Holiday!
Så ere iaf, och om någon har lust o träffas på lovet så skriv :)
Pussar

Kommentarer
Postat av: Sanne

det vill jag så gärna, men jag vet att du inte vill det såatt ;/ <3

Postat av: Sanne

det vill jag så gärna, men jag vet att du inte vill det såatt ;/ <3

2008-10-20 @ 08:23:52
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback