Söndag

Helt otroligt, inte haft tid att skriva en rad på hela helgen! Men så ere ju ibland.. :)
I fredags skulle jag med Sandra och Linn till sthlm o kolla på bio men Sandra blev sjuk så jag åkte hem till Patrik ist ^^ Sov där.. På lördagen skulle jag & Mamma på ljusparty och sen hade jag lovat att färga hennes ögonfransar oh noppa hennes ögonbryn men det blev inte av med nåt av det.
Efter att jag kom hem från Patrik var jag bara hemma i ca 40 min sen åkte jag hem till Sandra :P Tove kom också dit :)
Först kollade vi film med Johan och Robin men sen drog vi vidare, svängde förbi Punkten där det var lan för fullt.. Hälsade på Jannice o Hanna, flera andra var där också :) §
Hihi jag fick pröva att köra Sussies mopedbil :D Hur häftigt som helst, hon hade till och med neonljus under bilen ^^


Vi drog vidare ner till centrum sen där vi skulle möta Bea och Jossan, dom kom med massa andra tjejer som var jättetrevliga!
Träffade en Therese som var supersnäll asså, satt och pratade lite med henne och Fredrik haha !
Jättemånga som var där visste tydligen vem jag var fast jag aldrig typ hade sett dom, haha det var ganska kul!
Fick äntligen veta vem Z' var också :)
När vi kom hem till Sandra började vi kolla på Mamma mia men jag somnade ganska fort hah :)

Nu är det söndag, vid kl 2 mötte jag Patrik vid Hagen, vi skulle hem till mig :)

Men nuu är det tv som gäller, får sitta och zappa mellan Bridget Jones Dagbok och I hennes skor ^^

Puss på eer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback