Måndag

Jaa, gud vad manhar gjort mycket idag..
Blev väckt fett tidigt, de va ba o gå upp o käka frulle^^
Sen blev det av till stan :D Åkte till London W8 som e Simon & Thomas affär :) Dom var faktiskt där o en av deras hund började hoppa upp på mig haha så Simon sa typ att jag skulle va försiktig för hunden var visst lite aggressiv ;O
Såå kul att faktiskt träffa dom i verkligheten!

Efter det blev det av till Kaknesstornet eller hur det nu stavas och käkade lunch där :) Gott vare, o inte så värst dyrt.

Heron City var nästa stopp, där bowlade vi o kollade lite i affärer ^^

Fridhemsplan vare sen, biljard blev det som tyvärr inte är min favoritsysselsättning men det fick funka :)

Efter det åkte vi till Kista galleria, vi skulle se på bio men de gick ingen bra så gick o kollade lite i affärer, tyvärr kom jag hem tomhänt like always..

Snart blir det film med lite marängswish(: Svullo why not liksom, lov vafan :D


Så hare så bra :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback