4 Praodagen Ska jag klippa lugg?



Har mest sminkat idag på praoen :) Fick mer dricks + att I' bjöd på  lunch idag.. najs najs det.
Snaart kommer Patrik komma :) Snackar med Wester nu på msn, han sitter på samma buss som Patrik:)
Fick 2 nya piercingar idag också till naveln bara för att det blev ett fel förut när mamma beställde en till mig, som förlåt för misstaget fick jag 2 till ^^
Vet inte vad jag ska skriva mer asså.. Jo, Madelene kommer färga mitt hår och sätta om mina flätor till löshåret nästa vecka :D Och jag funderar på att klippa lugg, och hon sa att när jag har bestämt mig e de bara att kika in så fixar vi deet!
Så himla kul^^ Ska jag klippa lugg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

KLIPP LUGG. mycket snyggare ju!

2008-10-18 @ 13:42:09
Postat av: Sanne

Det tycker jag absolut att du ska göra! :) tror det kommer bli as fint! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback