23/10

Blev sista praodagen utan att jag själv visste det, I' och Annette hade glömt att det var mässa imorgon som dom inte trodde jag skulle tycka va kul så dom gav mig ledigt.
Jag som hade haft så roligt! varit inne på hårsalongen också och haft kul med Jessicaa^^

Jag prövade en konstig våg också som visade att jag hade 24.2 procent fett i kroppen! Man ska ha ungefär 20 procent fett i kroppen så jag hade bara 4 procent extra:D

Innan jag skulle gå fick jag en present av I' för att jag hade praoat där:) Det var en box med I.D smink :D Jag blev huuur glad som helst kan jag säga!
Om man tänker på att bara en sån där liten burk kostar 400 spänn och en borste går på kanske 300 så.. ^^ Haha vad lycklig jag blev där!
Synd bara att jag fick så brottom hem för jag hann inte säga hej då till Kristel eller Jessica eller nån på salongen .. :/


Senare träffade jag Patrik :) Han hade åkt hem till mig så när jag kom hem satt han redan o kollade på tv ^^ <3

JessicaJag & JessicaJeessica igenAnnie

Kommer sakna dom här veckorna.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback