2 Praodagen



Hej alla, idag började jag jobbet klockan åtta! Attans tidigt asså, men så ere:) Fast I' sa att jag kunde ta sovmorgon någon dag för att man ändå ska känna att det inte är skola :)
Idag fick jag färga ögonfransar och ögonbryn! Tänk att dom litar så mycket på mig redan andra dagen! :O
Hur som helst fick jag beröm för det med :) Jag kanske är som gjord för det här jobbet?
Resten av dagen fick jag mest fixa manikyr och pedikyr :) Fotbad osv :)
Första kunden hade faktiskt med sig bullar också, så himla snällt asså! Och dom var hur goda som helst ^^
Glömde nästan bort tiden när det var dags att gå hem idag med ;)
Under en rast pratade jag också med dom i hårsalongen bredvid och vi började prata om min hårförlängning, Madelene sa då att hon kunde sätta om mina flätor nästa vecka om jag ville :D Då kanske jag kan be henne färga på samma gång :) Snacka om att man har flyt här asså ^^
Imorgon skulle iaf I' bort några timmar på dagen så då ska jag få va i frisörsalongen hos dom och lära mig lite :) Tvätta hår och så najs :D


Sen så saknar jag min älskling så jävla grymt mkt asså.. <3 Patrik Carlsson kommer föralltid finnas i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men gud, du vet själv att dit och Patriks förhållande kommer ta slut om några veckor.

Dina förhållanden är sådana.. Det vet du med.

2008-10-14 @ 19:17:07
Postat av: Annie

Alltså, du "elin" vet inte ens vem jag eller patrik är, och att du skriver flera gånger i mina kommentarer och låtsas vara flera olika personer bryr jag mig inte om, men snacka för fan inte skit om nåt du inte har en aning om där borta i Enskede eller var fan du bor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback