1 Praodagen



Jaa, jag hade sovmorgon idag men det var de ju ingen som tänkte på när alla dunka musik i morse medans jag försökte sova.. -.-
Klockan nio gick jag iaf upp och gjorde i ordning mig, sminka, frukost osv. :)
Halv 11 började jag gå ner, jag ska praoa på Face and Body care i Vallentuna.
Hade verkligen hur kul som helst idag :) Började lite segt, fick tända alla små värmeljus och så, sen vaxade vi och de blev lunch, trevliga människor från frisörsalongen bredvid som jag hade sällskap med medans man läste Damernas och käka med tända ljus, myyys!
Sen hade I' gjort en viss behandling på en kvinna som jag fick ta över på sen med Ismask och ta bort det, fortsatt med massa krämer och sen fick jag sminka med ett smink som heter I.D smink som är ett mineral make up med en helt annan metod som jag aldrig använt förut! Trots det gick det jättebra och fick faktiskt dricks att jag var så duktig ^^
Sen ordnade jag handbad med peeling och skulle precis fixa nagelbanden när det var dags för mig att gå hem :)
Vid den tiden hade jag och hon börjat prata på som gamla vänner trots åldersskillnaden  hah :)
Första dagen på praoen var iaf superkul och jag tror nog resten kommer bli det med :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback