Torsdag

Har inte kunnat sova på hela natten, fyfan .. -.-
Hela dagen har jag mer eller mindre levt på glass o kollat på film :) Made of Honor :) På svenska brudens bäste man, nån som sett? Den var iaf ganska bra :)
Sen fick jag åka till vårdcentralen igen kul! Först trodde dom ju typ jag hade halsfluss eller virus sist jag var där.. men nu hade jag kanske körtelfeber eller nåt så ska dit imorgon igen och ta blodprov, jag och blodprov?? NO WAAAY.
Maaan , jag kommer så att DÖ.


Imorgon kommer kanske Mickis, det beror på hur jag mår, vi som har planerat att ha en absolut tjejkväll med tjejfilm och ansiktsmask, naglar, fransar/bryn, fotbad .. yah allt ni vet :)
Men om jag inte e på topp imorn så :/ Då kanske de inte blir såå :'( O då kommer jag bli grymt ledsen för jag och Michaela träffas liksom typ aldrig..


Jag har klagat hela veckan så varför inte fortsätta? ;(


Puss o godnatt eller  nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback