The truth is a stranger

Det var ett tag sen jag skrev nåt vettigt så de e väl dags att sätta igång igen.. Det är bara att jag har känt mig så nere på sistone.
Men nu till nåt viktigt som jag undrar om, ska man verkligen få bli kallad dåliga saker som man inte mår bra av och ändå få höra att "du förtjänade att kallas det" bara för att man betedde sig på ett speciellt sätt? Ska de va så? Är det så världen ser ut?
¨Det e ju sjukt, helt jävla sjukt!
Och om en människa inte mår bra så är det väl inte så jävla konstigt att man inte uppför sig som man "borde" eller efter vad alla andra tycker? Just nu så skiter jag i det!
Men jag vill fan inte bli kallad massa saker som bara slipper ut ur nåns fula mun och som inte går att ta tillbaka, OCH det vill nog inte ni heller bli, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback