Söndag

Ja hörrni, nu är det söndag och det är fullt med snö ute! Så himla mys! ^^
Jag kom precis hem från Patrik:) Haha, dom andra kom och hämtade mig och så skulle dom hälsa på hans hund, och så skulle hans hund få hälsa på vååran hund och sen kom Patriks mamma och skulle hälsa på min mamma och lalala. haha ;) Blev kvar där ute en stund.
Efter det åkte vi till ICA, jag fick en stoor Marabou som jag ska sätta i mig helt själv^^ Hihi jag skäms inte, har typ helt slutat äta godis i vanliga fall så ibland får man lyxa till det;)
Tycker ni inte?
Kom hem till mitt hus och det var så varmt och mysigt och en svag doft av nymålat så jag antar att Danne har varit här och jobbat lite medans jag har varit borta.
Nu är det snart första december! Längtar;D

Snart får jag sätta igång med lägenheten igen så den kanske blir klar idag, då kan jag göra va jag vill imorgon då vi har stuudiedag fick jag veta :D Vill iväg och köpa ny jacka men får inte mina pengar förrän på tisdag.. :/

Nu ska jag iväg och käka iaf, hare så bra så länge ;D §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback