SJUUK

Nu är jag desperat efter medlidande! Jag har varit sjuk i nästan en vecka nu o BRYR nån sig? :(( NE!
Hihi, jag får överdriva liite när det är mig det är synd om :)
Har tydligen nåt jävla virus så nu känner jag mig bara ännu sjukare ..
Hela min måndag förstördes så blev ju ledsen för det :/ O fick inte träffa min Patrik som ja skulle <3
Idag vaknade jag tusen gånger och vid 10 bestämde jag mig för att det var dags att gå upp, det slutar med att jag vaknar tilbaka i sängen igen med taklampan på fullt lyse klockan 12... hur fan gick de till?
Suttit o glott på Despo occh Ellen D'generes show så såå synd vare väl inte men halsen har svullnat upp mer, så jag fick tvinga i mig te! JAG SOM HATAR TE! Så sjuk är jag! Tack nu har jag fått klaga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback