Onsdag

Faaaaan :( Hanna har flyttat till Uppsala och hon som skulle gå kvar här i skolan med oss ska nu börja i nån dålig skola i Uppsala! Spyr på Uppsala som tar henne ifrån oss! :'(
Efter idag kommer vi antagligen aldrig att se henne igen.. <3

Själv sitter jag här utan smink i myskläder, röda kinder som fan och FEBER! Najs liksom, yes!
Men måste fan piggna till tills imorn får då ska de ju bli stan jue :( Inget går som det ska ..

Och jag måste bah upplysa om en viktig sak! Jag har förstått att för de flest små rimbo bor som bor i den här skitstaden som inte borde få finnas tycker att Norrtälje är "stan" men när jag säger det menar jag alltså den riktiga "stan" alltså STOCKHOLM, gubbar! Aight? :)

Annars har jag än så länge bara degat i soffan med en varm O'boy som sällskap framför favoritprogrammet då :) The Hills ^^ <3 Senare blire ju Grace Anatomy också.. Patrik älsklingen som skulle komma kunde ju helt plötsligt itne det för att jag fick feber så e fett sur egentligen..

PuuuuuuuSS

Kommentarer
Postat av: Jolly

Fin din blogg har blivit :)

Postat av: Annie

Taaack :D<3

2008-11-06 @ 18:31:07
URL: http://haze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback