Måndag

Ah skolan har börjat igen, suck liksom men det har ändå varit ganska okej ändå..
I morse var jag med om nåt jätteläskigt! Jag vaknade typ vid 4 på morgonen av att det var jättevarmt och hela min kropp var helt svullen! Vet ni hur läskigt det var?
Fick typ gå upp, dricka lite o försöka sova igen men kunde typ inte så jag var ganska trött i skolan idag..

Haha vi hade volleyboll idag och jag lovar att jag e den ända som kan slå bollen i huvudet på mig själv! Fyfan va kul det såg ut, hela mitt lag höll på att dö av skratt..
Och Rebecka som e så braa på att serva gjorde nästan så jag fick bollen i huvudet men den träffa örat istället och örhänget flög all världens väg.
Det är alltid nåt som händer när det är volleyboll. Sist så gick min nagel av, och det var en sån som man har förlängt så jag kan säga att det INTE va skönt! + att alla HÖRDE när den gick av innan jag hann reagera x) Sjukt.
Tänkte förlänga mina naglar igår, gissa varför jag ändrade mig?


Och jag som kämpade hela dagen igår för att bli klar med den där NO-uppsatsen till idag och så e våran lärare ledig :O Sur blev jag kan jag säga..

Men nu ska jag va glad :D Patrik kommer nog sen så måste ut o städa lite haha :D Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback