Lördag

Idag är det lördag, fick sova ungefär 4 timmar inatt! Bara för att man för en gång sätter på ljudet på mobilen från ljudlös..
Men iaf, inget med det :) Gick upp klockan sex för att göra mig i ordning :) jag skulle till Roden gymnasiet på öppet hus,
mötte Linn utanför hiihi^^
Vi gick runt där och kolla, såg lite folk man kände igen här och där :) Träffade söta Veronica där också som försökte övertala mig till att gå handel :) Fick faktiskt veta att hon också ville bli make up artist precis som jag!

Efter att jag vart där så åkte jag till Uppsala :) Skulle på öppet hus på GUC friskolan :)
Helt såld på det där stället, hur snyggt som helst och där vill jag verkligen gå! Ska bara välja mellan Expo och Design ^^ Sen kanske stylistutbildning mer i centrum i Uppsala, men de öppet hus e på onsdag så får vänta på de..

Så allt som allt jag ska välja mellan är :

Stylist

Expo

Design

Estet

Kommer så längta tills sommaren då allt e klart och man får veta vart man har kommit in, tills dess kommer jag vänta mig sjuuuk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud, du som make up artist? är det något slags skämt eller. HAHAHAHAHAHAA.

2008-11-23 @ 16:58:22
Postat av: Anonym

lycka till du flicka lilla, du kommer inte passa som det i alla fall.

2008-11-23 @ 16:58:55
Postat av: Annie

men IN YOUR FACE, klart jag ska bli! haha fan va kul de måste va o sitta o skriva massa skit på andras bloggar bara för att du har ett liv som suger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback